განვიხილეთ მე-3 მოდული - კავშირები. გავეცანი საავტორო უფლებების დაცვას. შევქმენი ბიბლიოგრაფიის ფაილი. შევაფასე პროექტის გეგმა. გავაკეთე პროექტის პრეზენტაცია.
ნათი, გენაცვალე: 3.3.რას ფიქრობ, მოსწავლე გამოიყენებს პროექტის მუშაობაში მიღებულ ცოდნას? 3.2. წეიცვლება თუ არა ახირებული მოსწავლეების შეხედულებები რეკლამით მიწოდებულ საქონელზე? 3.3. როგორ დაეხმარება პროექტი მოსწავლეებს რეკლამებისა და ფასდაკლებების არსის გაგებაში? 2.2. ვფიქრობ, თუ მოსწავლეებს არ აქვთ ნასწავლი პროცენტების გამოთვლა, თხოვო მათემატიკის მასწავლებელს გაიაროს პარალელურად აღნიშნული თემა, თუნდაც დფამატებით საკითხად; 2.1. მოუყვანე კონკრეტული მაგალითები იმისა, თუ როგორ გამართლდა რეკლამირებული საქონლის იმედები და როდის არ გამარლთდა ისინი; 1.1. ნათი, ძალიან აქტუალური და დღევანდელობაზე მორგებული თემა გაქვს მიცემული და ვფიქრობ საუკეთესო შედეგს მისცემს მოსწაავლეებს პრაქტიკაში გამოყენების თვალსაზრისით.
ნათი, გენაცვალე:
ReplyDelete3.3.რას ფიქრობ, მოსწავლე გამოიყენებს პროექტის მუშაობაში მიღებულ ცოდნას?
3.2. წეიცვლება თუ არა ახირებული მოსწავლეების შეხედულებები რეკლამით მიწოდებულ საქონელზე?
3.3. როგორ დაეხმარება პროექტი მოსწავლეებს რეკლამებისა და ფასდაკლებების არსის გაგებაში?
2.2. ვფიქრობ, თუ მოსწავლეებს არ აქვთ ნასწავლი პროცენტების გამოთვლა, თხოვო მათემატიკის მასწავლებელს გაიაროს პარალელურად აღნიშნული თემა, თუნდაც დფამატებით საკითხად;
2.1. მოუყვანე კონკრეტული მაგალითები იმისა, თუ როგორ გამართლდა რეკლამირებული საქონლის იმედები და როდის არ გამარლთდა ისინი;
1.1. ნათი, ძალიან აქტუალური და დღევანდელობაზე მორგებული თემა გაქვს მიცემული და ვფიქრობ საუკეთესო შედეგს მისცემს მოსწაავლეებს პრაქტიკაში გამოყენების თვალსაზრისით.